Używamy plików „cookies” w celu uczynienia strony internetowej bardziej użyteczną i funkcjonalną. Pliki „cookies” pozwalają nam na tworzenie statystyk zbiorczych dotyczących ruchu na witrynie, użytkowników i ich zachowań, natomiast nie pozwalają na identyfikację użytkowników.

Akceptuję pliki „cookies”

Dowiedz się więcej lub zmień ustawienia plików „cookies”

Mitsubishi Motors

Motor Centrum

« Wszystkie aktualności

Eclipse Cross - jazdy testowe 29 i 30 grudnia

Data: 21/12/2017

29 i 30 grudnia po raz ostatni w tym roku, do dyspozycji naszych klientów oddajemy nowego Mitsubishi Eclipse Cross’a.  


Auto dostępne będzie do jazd testowych przez dwa dni. Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego zachęcamy do wcześniejszego kontaktu z działem handlowym i umówienia się:


Jakub Krasnoborski, Specjalista ds. Sprzedaży
Kom.: +48 605 501 065
E-mail: jkrasnoborski@motorcentrum.pl 

Renata Roszak, Specjalista ds. Sprzedaży
Kom.: +48 605 501 066
E-mail: rroszak@motorcentrum.pl 

Zupełnie nowy, kompaktowy SUV o sylwetce coupe, pojawiał się w naszym salonie już dwukrotnie. Dla tych, którzy nie mieli okazji wcześniej widzieć nowego Eclips’a, krótka charakterystyka, długo wyczekiwanej nowości od marki Mitsubishi:

Eclipse Cross stanowi kombinację wyrazistego wyglądu auta typu coupe, dynamicznej mobilności SUV-a oraz najlepszej stylistyki i osiągów Mitsubishi. Do charakterystycznych cech auta należą: jego design, zachęcający kierowcę do wyruszenia w podróż, znakomita łączność z otoczeniem inspirująca do zabawy i przygody, a także zaawansowana technologia napędu na cztery koła, zapewniająca przyjemność z jazdy oraz dająca kierowcy pewność prowadzenia.

Charakterystyczny dynamiczny design
Ostre i dynamiczne kształty nadwozia Mitsubishi-coupe zwracają uwagę m.in. klinowatym profilem z wyraźnie zaznaczoną linią biegnącą pośrodku oraz wyrazistym profilem, mocno pochyloną do przodu tylną szybą, ostro przyciętą tylną klapą i krótkim tylnym zwisem a także wydatnymi błotnikami nadającymi autu atletycznego, muskularnego wyglądu.

Łączność inspiracją dla nowych przygód
Eclipse Cross został wyposażony w system pokładowy Smartphone Link Display Audio, kontroler dotykowy oraz wyświetlacz przezierny typu Head Up, które pozwalają kierowcy na przeglądanie i przetwarzanie różnego typu informacji w łatwiejszy i bezpieczniejszy sposób.

Funkcja łączności systemu pokładowego Smartphone Link Display Audio wspiera Apple CarPlay*3, czyli bardziej przemyślany i bezpieczniejszy sposób na używanie iPhone’a*3 w samochodzie. Kierowca może za pomocą Siri*4 lub ekranu dotykowego Smartphone Link Display Audio wyświetlać wskazówki nawigacji zoptymalizowane pod kątem natężenia ruchu, wykonywać i odbierać połączenia, uzyskać dostęp do wiadomości, słuchać muzyki – wszystko to przy zachowaniu koncentracji na drodze.
Funkcja Smartphone Link Display Audio współpracuje również z Android Auto™*4, co pozwala na głosową obsługę aplikacji Google MapsTM,*4 muzyki z Google PlayTM*4 oraz wielu innych. Za pośrednictwem kontrolera dotykowego można sterować funkcjami systemu audio, jak np. radiem, a także funkcjami Apple CarPlay.
Umieszczenie kontrolera dotykowego na konsoli środkowej pozwala kierowcy na łatwą obsługę interfejsu łączności smartfona z wyświetlaczem systemu audio bez konieczności zmiany pozycji.
Wyjątkowo czytelny wyświetlacz przezierny typu Head Up poprawia bezpieczeństwo prowadzenia wyświetlając prędkość pojazdu, dane z aktywnych systemów bezpieczeństwa oraz pozostałe niezbędne informacje, co pozwala zminimalizować konieczność odrywania wzroku od drogi.

Napęd na cztery koła
Przyjemność z jazdy i stabilne prowadzenie za sprawą technologii sterujących napędem na cztery koła
Eclipse Cross wykorzystuje układ napędu na cztery koła przekazujący optymalną ilość momentu obrotowego do tylnych kół w zależności od warunków panujących na drodze i rodzaju nawierzchni. System opiera się m.in. na zintegrowanym układzie sterującym dynamiką pojazdu Super All-Wheel Control (S-AWC), który w obecnej wersji zawiera również system AYC (aktywny system kontroli pokonywania zakrętów)*7 aktywowany za pośrednictwem hamulców.

Zastosowanie 3-punktowej rozpórki z przodu oraz przemyślane użycie łączeń strukturalnych, szczególnie w tylnej części nadwozia, pozwoliło zwiększyć sztywność nadwozia. Bardziej wytrzymałe nadwozie oraz drobiazgowe dostrojenie nastawów zawieszenia przekłada się na precyzyjne prowadzenie oraz ponadprzeciętną stabilność pojazdu.

 

« Wszystkie aktualności

Mapa serwisu
Polityka prywatności

Copyright © MMC 2012. Wszelkie prawa zastrzeżone

Created by OS3 multimedia